وقتی چشم‌هام رو باز کردم، یه پرنسس شده بودم؛ اما مثل اینکه توی یه کتاب گیر افتادم!

درسته، همیشه دلم می‌خواست به‌طرز جادویی وارد دنیای رمان‌هایی که می‌خونم بشم؛ اما… اما ترجیح می‌دم کسی باشم که هیچ‌کس کاری به کارش نداشته باشه! آخه بین تمام شخصیت‌های رمان(که بعضیاشون به‌طرز شگفت‌انگیزی الهه خوشبختی و جذابیت یونان باستان بودن) چرا، چرا باید پرنسسی بشم که سرنوشتش مردن به دست پدر خودش، یعنی امپراطوره؟!

اگر بخوام زنده بمونم، نباید امپراطور رو قبل از تولد ۱۸ سالگیم ببینم…

”از چه زمانی این کثافت توی قلعه من زندگی می‌کنه؟”

 

مطالعه مانهوا با ترجمه فارسی:

«Mangaloader»

«Aminew»

 

مطالعه مانهوا بدون ترجمه فارسی:

«Mangajar» 

برای مشاهده بیوگرافی شخصیت‌ها به ادامه‌مطلب مراجعه کنید.

اسم: د الجر اوبلیا آتاناسیا | de Alger Obelia Athanasia

تایپ شخصیتی: ENFJ

نقش: نقش اصلی

اسم: مارگاریتا جنت | Margarita Jennette

تایپ شخصیتی: INFP

نقش: دوست آتاناسیا

 

اسم: آلفئوس ایجکیل | Alpheus Ijekiel

تایپ شخصیتی: INFJ

نقش: پسر آلفئوس راجر

 

اسم: لوکاس | Lucas

تایپ شخصیتی: ISTP

نقش: جادوگر دربار سلطنتی

 

اسم: د الجر اوبلیا کلود | de Alger Obelia Claude

تایپ شخصیتی: ISTP

نقش: امپراطور

 

اسم: دیانا | Diana

تایپ شخصیتی: ENFP

نقش: مادر د الجر اوبلیا آتاناسیا

 

اسم: روبن فلیکس | Robane Felix

تایپ شخصیتی: ENFP

نقش: محافظ د الجر اوبلیا کلود

 

اسم: یورک لیلیان | York Lilian

تایپ شخصیتی: ISFJ

نقش: خدمتکار دربار

 

قد شخصیت‌ها:

 

بیوگرافی دیگر شخصیت‌ها:

«بیوگرافی شخصیت‌های مانهوا روزی که ناگهان پرنسس شدم»